Subject: FW: Jalgtee projekteerimistingimuste taotlus riigiteel 11196 "Klooga jaama tee," Lääne-Harju vald
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 31 Jul 2024 16:28:38 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: MÄEKIVI Magnar <[email-masked]>
Sent: Wednesday, July 31, 2024 4:26 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: RE: Jalgtee projekteerimistingimuste taotlus riigiteel 11196
"Klooga jaama tee," Lääne-Harju vald

Tere,

Saadan Indrek Malmi poolt allkirjastatud projekteerimistingimuste taotluse
taas tagasi. Taotluses on vastatud ka kahele küsimusele, mille saatsite
meile.

Tervitab,

Magnar Mäekivi| Projekteerija| AS TREV-2 Grupp| Tehnika 11, Tartu 50104|
http://www.trev2.ee/
<https://urldefense.com/v3/__http:/www.trev2.ee/__;!!Mj5yV84exmbMMB4!pibmK
Ea-S0hjYIu697oD8ShdRFYyDxg-6WT3dfeTejJ1_I-A_CSwTt0FXOYOL5KMTZkeHwhGTJ6kxAL
SUmk1PDBFOzmdh4TzCak$>

Telefon +372 530 99258 | Mobiil +372 530 99258 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  | skypeID: mag-nar

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!

From: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, July 30, 2024 10:44 AM
To: MÄEKIVI Magnar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Cc: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: FW: Jalgtee projekteerimistingimuste taotlus riigiteel 11196
"Klooga jaama tee," Lääne-Harju vald

Tere.

Täname, et olete taotlenud Transpordiametilt kergliiklustee
projekteerimistingimusi.

Palume esitada kergliiklustee projekteerimisega seotud kõik asjakohased
materjalid, taotlust täpsustada alljärgnevalt. Taotlus digiallkirjastada.

*	Kui kaevandamine toimub riigitee kaitsevööndis (kaitsevööndi laius
on 30 m äärmise sõiduraja välimisest servast), tuleb kaevandamistegevus
Transpordiametiga kooskõlastada.  Kas kaevandamise tingimuseks on seatud
uue kergliiklustee projekteerimine (riigitee kaitsevööndis)?
*	Kes on kergliiklustee projekti tellija, kelle omandisse
kergliiklustee edaspidiselt jääb ja kelle volitusel taotlete
projekteerimistingimusi. Palume esitage meile tutvumiseks tellija poolt
väljastatud projekteerimistingimused ja/või lähteülesanne kergliiklustee
kavandamiseks.

Märgime, et projekteerimisel riigitee äärde  annab nõuded (sh
kattekonstruktsioon) EhS §99 lg 3 alusel Transpordiamet. Kavandatav
kergliiklustee peab muuhulgas vastama Harju maakonnaplaneeringus antud
suunistele, et tagada kergliiklusteede võrgu toimimine.

Jääme ootama lisamaterjale ja täiendavat infot.

Küsimuste tekkimisel võtke palun ühendust.

   Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: MÄEKIVI Magnar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 18, 2024 12:05 PM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Projekteerimistingimuste taotlus riigiteel 11196 "Klooga jaama
tee," Lääne-Harju vald

Tere,

Seoses AS TREV-2 Grupp planeeritava kaevandustegevusega Lääne-Harju valla
Kloogaranna küla regioonis, soovime selgitada võimalusi jalakäijate
liikumise ohutumaks muutmiseks. Seoses sellega soovime
projekteerimistingimusi jalgtee projekteerimiseks riigitee 11196 „Klooga
jaama tee“ km. 0.100...0.505 vahemikus Metsala tee olemasolevast
pinnasteest kuni Kõviste bussipeatuseni. Ühtlasi palume arvestada
alljärgnevaga:

1.	Jätkatav olemasolev tee on antud juhul pinnastee. Kate võiks olla
eelistatuna koorepuru-multšist kate, kruuskate või freesipurust kate.
Multšist jalgtee või geotekstiil+kruuskattega lahendus eeldaks ka
vähesemal määral kaevet, mis võimaldaks ka puude juurestikus vähem
kaevamist ning puude säilitamist.
2.	Otu jõe ületamisel pretendeerime purdega lahendusele, et kaevetöid
mitte planeerida ojas.

Lisasin manusesse ka eskiisi kavandatavast jalgteest.

Tänan,

Magnar Mäekivi| Projekteerija| AS TREV-2 Grupp| Tehnika 11, Tartu 50104|
http://www.trev2.ee/
<https://urldefense.com/v3/__http:/www.trev2.ee/__;!!Mj5yV84exmbMMB4!pibmK
Ea-S0hjYIu697oD8ShdRFYyDxg-6WT3dfeTejJ1_I-A_CSwTt0FXOYOL5KMTZkeHwhGTJ6kxAL
SUmk1PDBFOzmdh4TzCak$>

Telefon +372 530 99258 | Mobiil +372 530 99258 | [email-masked]
<mailto:[email-masked]>  | skypeID: mag-nar

Kestvad, säästlikud ja nutikad lahendused!